Bortskämd o aldrig nöjd....e det jag?

Jag är en bortskämd jäkla snorunge, det vet jag men jag kan inte rå för att jag tycker att mitt liv suger just nu. I morse skulle vi ut på våran klockan 06:00 promenad men jag vaknade med migrän vilket resulterade i att det blev varken promenad eller skola. Men jag har jobbat i af...
Och det gick bra. Eller i af helt okej. Hästarna sprang och huvudet bultade. Vilket det fortfarande gör. Har inet kommit igång riktigt med matten än, måste försöka få i mig lite mat först. Känns som att det är viktigare än plugget just nu.

Har dock varit duktig i dag och köpt lite grejjer till gumman.
Hon har fått en sele som man fäster i bilens säkerhetsbälte, ett täcke samt lite levergodis. När jag skulle prova täcket stod hon som förstenad men det passade mycket bättre än det jag köpte på ÖB, så det får åka tillbaka. Vill inte kasta pengarna i sjön. Så om någon har vägarna förbi Borlänge får ni gärna hojta till...

Ha det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0