Tomt utan Lisa...

Onsdag i dag.
Och nu är det tomt.
Lisa sitter på bussen hem mot Skåne.
När jag kom hem efter att lämnat av henne var det så fruktansvärt tomt.
Har varit så mysigt att ha henne här hos mig.
Känns lite som att vi är syskon...fast vi inte är släkt så vitt jag vet...;-)

Ska åka ut till Heden och hälsa på i dag, mest för att jag är så sabla trött på att ligga hemma och vara sjuk men sanningen är ju det att jag måste vila, dock tror jag inte att det är någon större fara på taket om jag tar bilen ut och säger hej. Mina förmodade stressutslag är värre i dag och jag blir tokig på allt kliande, tror det blir ett bad/dusch sen och efter det insmörjning av aloe vera över hela kroppen så kanske det kan dämpa lite åtminstone. Hoppas!!

Ska försöka komma i säng tidigt i kväll och sedan ska jag pina mig till jobbet i morgon.
I morgon ska jag ut och mysa med kusarna, saknar dem så mycket.
Självklart måste jag även göra försök till att plugga
och hoppas att något fastnar när hjärnan är som sockervadd...
dock får jag väl läsa det flera gånger om och om igen
så kanske det sitter sen...

Men nu ska jag göra ett ryck och försöka få i mig lite frukost
samt bädda rent och ta bort uppblåsbara sängen...
kanske dra av golvet en snabbis också.
 Är hår överallt då det bara rasar av mitt huvud just nu,
hoppas bara att det är tillfälligt...vill ju ha kvar mitt fina hår...=)
Ha en nice dag, kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu e det vardag för mig igen...Pust...Saknar Dig, alla andra och Dalarna TOK-MYCKET!!!Men vi kommer väl ses fler gånger:D Nånting att se fram emot!

MÅNGA KRAMAR & TACK FÖR 2 UNDERBARA VECKOR<3

2009-08-07 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0