Tisdag hela dagen....




I dag har jag haft lite otur.
Vaknade och var duktig, jag åt frukost men det skulle jag nog inte gjort
för sedan kramades jag med toastolen
och fick skjuta lite på min arbetstid.
 Men jag kom i väg efter många om och men...
och arbete gick bra.
Vi hade ingen körning på schemat i dag
då hästarna blev vaccinerade.
Åslund var så vänlig att han åkte upp hit och fixade det
då alla hästar i travsporten måste vara vaccinerade innan 1 oktober för att få starta.
Så nu gäller det att komma i håg passet vart man än är...
Städade stallet och bar ut allt som gick att ta
för att på torsdag så ska vi ta högtrycken och blåsa ut allt skit.
Kommer att bli så fint efter det.

Efter arbetet så mådde jag sjukt dåligt igen
 och åkte hem till duschen.
Frös som en toka men det blev lite bättre efter en lååååång varm dusch.
Hade även sån tur att jag blev bjuden på mat i dag
och det smakade väldigt bra.
Nu har jag precis kommit in efter att jag gått en promenad
 runt Käringberget med gumman.
Hon är ju lite loj nu när hon löper
men tror även att hon tyckte att det var skönt och röra på sig lite.
Värmen har återfunnit sig till min kropp
så nu kan jag sitta i min lägenhet utan långkalsonger,
täckbyxor, vinterjacka och uggs;-)

Nu är det time för lite plugg och sedan blir det tidigt i säng.
Hoppas ni haft en bra dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0