Provet...

Nu ska jag göra provet.

Tillbringade gårdagskvällen hemma hos min mamma tillsammans med Sofie, Svea, Linda, syrran och Zigge. Otroligt trevligt och jag som inte ätit på hela dagen klämde i mig både lite tårta och lite paj. Men det satt fint...känner mig dock lite svag i dag i stället men ska försöka åtgärda det.

Började dagen med en kalkon och mango smörgås på Siljan tillsammans med en iste. Fin början då jag varit på promenad med hundarna i Alvik först. Pillan hade äran att stå i Rättvik och bedöma 80 hundar i blåsvädret. Hundarna var lika glada som alltid att se oss vilket är så roligt...lilla Paula hade fårr sommarfrisyren och det var knappt jag kände igen henne. Supersöt...
Lilleman skuttade och hoppade medans Petra bara ville upp i knä och pussas...
Älskar dessa hundar och Grynet blir lika glad varje gång som de träffas...

Ja just det...provet var det....so long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0