Ok. Jag. Är. För. Trött.

Ok.
Jag har nu arbetat klart och sitter hemma i soffan.
Ska ta tag i denna dagens plugg snart men är lite seg
och huvudet envisas med att göra ont,
dock inte migrän utan vanlig spänningshuvudvärk.
Tycker inte om det heller men lite panodil
så blir det ju genast bättre så det är okej.
Har kört häst i dag två vändor upp för berget.
 Först med 4-åringen och därefter gamlen.
Gick väldigt bra och det var skönt att få frisk luft
även om det  var ruskigt kallt ute.
 Känner mig nöjd med dagens pass.

Ska försöka sätta mig ner och skriva om Stockholm
 och lite sånt men det kommer, är för trött för att tänka just nu...
Återkommer senare under dagen, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0