Ma A

Hello!
I dag har jag alltså börjar skolan och varit på upprop.
LIte krångligt var det då jag inte ens fått en kallelse men efter lite letande fann de mig i registren. Jag ska nu börja läsa Matematik A vilket inte är det lättaste ämnet jag hade i gymnasiet men jag ska kämpa på och försöka läsa in så mycket som möjligt och lära mig allt så gott jag kan så att inte nästa kurs blir så svår at ta sig igenom. Man måste ju utmana sig själv här i livet...det mår man bra av!!!

Jobbade efter det och körde 4-åringen. Blen endast en vända för nu ska jag väg på samtal coh i dag komemr det att bli tungt. Väldigt tungt. Jag ska göra något som det tagit några veckor för mig att inse.
Men först ska jag maila min arbetsförmedlingskontakt Anki.

Ha det gott, återkomer senare om jag orkar, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0