Lördag.

Hi there!!
Hur står det till i dag?
Solen skiner och jag sitter i soffan
och väntar på att den fåfänga ska komma tillbaka från frissan;-)
Ska fara till Hedemora och hälsa på min syster som fyllde år i måndags samt kära mor...ska bli så roligt då det inte är alltför ofta som vi lyckas träffas. Det är alltid något som kommer i vägen när vi har något inplanerat så jag jag har verkligen sett framemot dagens besök. Älskar min familj så mycket!!! Dessvärre kommer inte j Sofie att kunna närvara för att hon jobbar...men vi får försöka styra upp ett annat besök i stälet, så länge sedan nu...jag har fortfarande inte lärt mig att bli en bättre moster, snark...svårt att lära gamla hundar att sitta...

Började dagen med en promenad i Insjön och det var riktigt nice,
behövde verkligen det, men det var varmt
och stackars Grynet ville ge upp när vi närmade oss slutet...
Men hon klarade av det och vi spolade av henne med vattenslangen
sen när vi kom till byn och det gillade hon enormt mycket...

Men nu måste jag dra...
sköt om er, puss o kram 
Ha en lovely lördag!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

attans bananer att ja inte hann träffa er när ni va upp:( vi får styra ihop nåt snart.. kanske en shoppingrunda elr nåt?:)

2009-08-10 @ 14:20:21
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0