Kväller med funderingar....

Nu har promenaden avklarats och det känns bra.
Dock är min hund en riktig taliban just nu
och jag vet inte vad jag ska göra för att få henne att coola ner lite.
Dags för te och smörgåsar efter en mycket jobbig dag.
Jag är psykiskt slut och vet inte hur livet ser ut.
Det är en enda salig röra och jag som knappt orkar med jobb och plugg
och nu knasar allt annat. Suck, suck och dubbelsuck!!!

Funderar på att ta mig en cykeltur i morgon
alternativt jogga som ett avbrott i studerandet.
Om jag orkar vill säga...
men det sägs ju att man ska bli piggare av det med tiden.
Så jag får peppa mig med det samt att den positiva sidan av det
brukar vara att man tappar lite i vikt...
Hoppas, hoppas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0