Kramp i låren av att sitta still?

Jag döööör snart så slut jag är...
har kämpat på i stallet hela morgonen/förmiddagen och även gått min morgonpromenad.
Känns som en bra rutin men jag har en enorm träningsvärk som jag tror kommer i från stallet. Har nämligen kört ett annat åkdon den senaste veckan som är mycket lättare samt att man sitter på ett helt annat sätt vilket gör att kroppen är som en fiolsträng hela körningen. Jag hade kramp i låren när jag kört första hästen i dag och visste inte om jag skulle klara av att ta med Bosse ut men han hade ju såklart trampat av sig en sko
så det blev en lugn skrittvända då han var så ömfotad.
Men tänka sig att man kan få kramp av att bara sitta still?
E inte det lite sjukt egentligen?
Men kanske inte den bästa träningen då den blir så statisk...
ähhh...träning som träning....
Men nu är det mesta fixat och jag ska bara ta in dem
och rasta hunden innan jag har helg.

Och vad ska min helg bestå av?
Jo den kommer bestå av frisk luft i form av promenader, plugg och lite teve.
Tror det blir sagan om ringen både i dag och i morgon
då de sänds på trean med start klockan åtta.
Men nu ska jag försöka få i mig något ätbart, min mage skriker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0