Kort o gott...

Åh hej åh hå...
Händer inte mycket i livet just nu och ändå händer det på tok för mycket.
Saknar någon att prata med men jag klarar mig som alltid.
Jag har några men jag saknar en tjej att prata med, ibland behövs det.
Kvinnligt perspektiv eller vad man brukar säga...
Lisa önskar att du var kvar här just nu så vi kunde tjöta lite;-)

Ska skriva lite om vad som hänt de senaste dagarna
men jag kommer knappt i håg.
I går var jag i allafall på en behandling i Falun som jag ska skriva om sen
men måste hitta lite bakgrundsfakta först...men det var sjukt skumt!

Har jobbat och slitit...nej men jag har i af hjälpt Peo och tvättat ur hela stallet så det är riktigt rent och fint. Vi var jätteduktiga och tog fönster och allt mellan golv och tak. Hästarna stod i hagarna och tittade mycket misstänksamt på vad det var vi sysslade med. Fnös några gånger extra när de skulle beträda stallgången och det luktade rent och golvet ändrat färg från brunt till cementgrått. Tokstollar är vad dom är;-)
I dag har vi kört dom lite lätt, de fick inte bli svettiga så det blev långa promenader i skogen istället. Jag orkade inte heller mer så det var lagom för både kusk och häst. Anledningen till att dom inte får svettas är att Åslund var upp och vaccinerade i tisdags. Från och med 1 oktober så måste alla travhästar ha grundvaccineringen klar samt underhålla vaccineringarna för nu är det nya lagar och regler precis som det alltid varit inom ridsporten. Väldigt vettigt tycker jag personligen.

Var på min första matte lektion i onsdags
och det kändes otroligt bra.
 Det var en riktig mjukstart och än så länge hänger jag med.
Läraren var väldigt pedagogisk så jag hoppas att detta
kommer bli en bra upplevelse av matematikens värld.

Nus kag jag inta soffan, orkar inte vara vaken längre...
hela jag säckar snart ihop i en enda stor hög.
Take care, pöss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hade GÄRNA suttit med dig i din randiga soffa och gett dig lite "kvinnligt" perspektiv, så ledsen att 60mil=13 timmar:( Men vi får höras på annan väg, blir lite lättare sen när vi får en dator här hemma! KRAMAR

2009-08-23 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0