Jag har varit ärlig...

Jag har gjort halva arbetet och har nu kört fast på en snablans fråga.
Har nu lagt ner dagens pluggande och ska faktiskt kliva in i duschen nu
för att kunna krypa till kojs sedan.
Fröken trötter måste komma i säng i tid så att hon orkar åka till jobbet i morgon
och sedan plugga hela dagen lång.

Dagen har varit enorm tung men jag har i af lättat mitt hjärta för min terapeut och det känns som att jag har det stöd jag behöver hos honom. Jag märkte att han tog mig på allvar när jag sade att det inte var bra  med mig längre. Han lyssnade och det är vad jag behövde. Någon som inte är närstående utan en som kan se på det hela utifrån. Jag är glad att inte Göran lämnade mig i sticket när han slutade utan att det blev ett så pass bra avslut och att det fanns en "ny" person som tog sig an mig. Tack och lov för människor som tar en på allvar och tror på en. Tack för att ni finns!

Nu ska jag försöka leva dag för dag
och min första prioritet är att börja äta bra mat
som ger mig energi och ork att klara av en dag.
Frisk luft och sömn är också två viktiga punkter
men de kommer faktiskt lite i andra hand just nu
för att så småningom tas upp mer och mer.
Jag tror på det här och nu väntar jag bara på ett samtal i från Falun.
Ett samtal som kommer att hjälpa mig enormt mycket.
Det ser jag verkligen framemot, för mitt mål är ju trots allt bara att bli frisk.

Med det säger jag tack och god natt...dröm sött!!
Kramar  om

Kommentarer
Postat av: mia

hej tjejen, försök börja äta punkt bara.. tänk inte på va som är bra o dåligt, du behöver mer än makaroner och ketchup! hoppas du blir bättre! Fika snart?

2009-08-18 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0