Ingen bra början på dagen...men solen skiner i af!

Vaknade med migrän i morse så det blev ingen skola.
Och att jag hade migrän fanns det en förklaring till
men det är inget som jag kommer att ta här.
Däremot så vilade jag och åkte därefter till jobbet för att köra en vända med gamlen.
Var skönt att komma ut men jag orkar inte så mycket mer i dag,
men jag har inget val då jag har mängder av plugg
och en långpromenad med Grynet på schemat.
Så det är vad jag ska hugga tag i när jag postat detta inlägget.

Solen skiner ute och det är helt underbart för jag tänker placera mig på balkongen och gå igenom all matematik som jag har först på agendan. När det är gjort så ska naturkunskapen få sig en omgång så att jag förhoppningsvis hinner i kapp. Stressen över att ligga ca ett kapitel efter hela tiden tär på mig så nu jäklar...denna veckan ska jag komma i kapp det hade jag tänkt. Dvs. att det finns ingen tid för något som helst socialt liv men det är smällar man får ta...skolan går först!!

Hoppas ni får en härlig dag i solen, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0