Grattis världens bästa mamma!!!

Nu har jag ätit resterna från gårdagen och dra mig baklänges
 men det smakade faktiskt bra.
Trots att jag är helt själv hemma förutom Grynet.
Vi har arbetat sedan klockan tidigt i dag då det var lite bråttom med körningarna
men vi blev klara i tid och jag körde i väg Peo till bussen.
När jag gjort det så var klockan så lite men fixade lite i stallet
och sedan tog jag med mig trollet ut i skogen
och plockade lite blåbär som jag ska ge till min kära mor i morgon.
Gumman har legat lös på stallbacken och skött sig otroligt bra, så stolt över henne.
Hon sprang fram och försökte skälla ut några av hästarna
men hon insåg tack och lov sin begränsning och lade sig för att sova i stället.

Och i dag är ingen vanlig dag....
...för det är nämligen så att i dag fyller världens bästa mamma år...och det är min mamma!!!!
Grattis på födelsedagen...vi ses i morgon och jag hoppas att du får en underbar dag i dag!!



Hästarna har ått lunch och jag ska in i duschen vilken sekund som helst för att sedan klippa mig.
Eller njae...de är bara luggen som ska få sig en omgång.
Sedan blir det jordgubbsinhandling då jag ska baka i kväll när jag kommer hem från Falun och Borlänge.
Nej...nu är det sluttjatat...
Have a nice day!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS BODIL PÅ DIN FÖDELSEDAG!(i efterskott=)

Ha en fin dag!

Hälsningar "Hässleholm-Lisa"!

2009-08-15 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0