Fullspäckad lördag...

Dagen ha hittills gått i ett...
det har inte direkt varit det lättaste
att hitta paket till min underbara mamma.
Men efter många om och men samt massor av telefontid
tillsammans med min syster så hittade vi något som känns bra.
Nu ska det bara paketeras men det kan inte ske
förräns vi är i Hedemora då syrran har en del av innehållet.
Hoppas hon blir glad, såsom vi har kämpat med detta....
vet inte hur många timmar det tog egentligen...

Har bakat paj, plockat undan och självklart jobbat på förmiddagen.
Allt gick bra i stallet och hästarna skötte sig exemplariskt.
Även den minsta. Tänka sig att han höll sig i skinnet
och inte stegrade eller höll på med sin
"Jag ska inte gå någonstans lek"...
han kan vara duktig när han vill verkar det som....

Duschen härsnäst...
ska bli så gött att göra ett försök till att se ut som en människa igen.
Ser så sabla sliten ut så det är skrämmande
men jag ska göra mitt bästa för att kunna visa mig ute;-)
Hahahaha...

Grynet har gått in i sitt andra löp nu
och är trött och bär gärna runt på sin lilla råtta.
Tråkigt för hon kan inte leka med Morris förräns om flera veckor nu,
stackars små liven men jag ska göra mitt bästa för att underhålla min gumma
 i den mån hon vill och orkar.

Nej jag återkommer senare...
fick ju tillbaka min dator i går och jag måste installera om allt på nytt...
dessvärre är alla bilderna borta men jag får helt enkelt ta nya foton
och hoppas att de gamla finns kvar i mitt minne...
Men när det är fixat och klart så ska jag börja lägga upp foton här på bloggen igen,
har ju en supersnygg klänning från Stockholm som jag måste visa upp=)

Ha en skön lördag, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0