Dum i huvudet...

Jag fattade ingenting på matten i dag eller ja...först trodde jag att jag gjorde det men icke sa nicke...jag var ute och cyklade eller nåt för hälften av det jag gjorde var fel. Snark! Blir så sablans trött på mig själv.
Så nu har jag en massa matematik som jag måste försöka fatta samtidigt som jag fick tillbaka min inlämningsuppgift och måste komplettera två frågor. Och självklart de två frågorna som jag hade absolut svårast för.

Jag ger snart upp...fast ändå inte...
jag ska sätta mig ner och fixa allt innan denna veckan är slut.
Då ska allt vara klart och jag ska förstå matematiken också.
Har en labb som jag ska göra också.

Mamma...kom hem nu...jag behöver dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0