Coldplay rules the world!!!

I går morse bar det av till storstaden med en förväntan
som man burit på sedan december månad.
Och nu var äntligen dagen här
som man längtat efter sååååå länge!!

Dagen spenderades på stadens gator samt in och ut ur affärer.
Blev några turer runt Stureplan och sedan upp på Drottninggatan.
Riktigt nice!!
Och tur hade jag också som fick mig en fika på NK´s konditori...
en smörgås som var otroligt god
men som dessert en halv biskvi som var sänd från himlen.
Mums!!! Den bara smälte i munnen
och jag längtar tills nästa gång jag får sätta tänderna i en sådan.

Till middag blev det Pizza Hut!!!
Yummi, blev en urgod pizza med ruccola, parma och soltorkad tomat.

Och så klart sedan det vi väntat på!!
Tunnelbana bort till stadion och sedan in
och slå ner sina trötta ben på sittplats för att först njuta av White Lies
som var ett nice förband men tyvärr tyckte jag att de hade lite dåligt ljud
men helt okej ändå.
När den spelningen var klar så var det en massa(och då menar jag massa)
fix och trix på scenen innan den äntligen intogs av kungarna!
Älskade Coldplay intog scenen
och jag var trollbunden från första början.
Vilken magi och jag kan faktiskt inte plocka ut vilken låt som var bäst....
allt var underbart, fantatstiskt och ja, dom är helt enkelt bäst!!!

Tempot dom höll under hela spelningen får mig att förundras
över hur dom orkar men jag är en beundrare
som verkligen uppskattar deras "arbete", 
Här byts det inte några kläder och tramsas
utan det är låt på låt på låt med undantag för en transportsträcka
mitt ut i publikhavet och upp på ett betongfundament rakt utanför oss
där det blev mer soft och även en MJ låt framförd.

Jag lever fortfarande på känslan och jag kommer att göra det länge till.
Den känslan man  får i kroppen
och när man känner att håren reser sig på armarna är svår att slå.
Snälla kom tillbaka så jag får uppleva det en gång till, Viva la vida!!

Tack för den bästa spelningen ever!!



Detta är från deras spelning i Bergen den 19 augusti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du lika borta som min syrra som inte märkte att han faktist bytte kläder 3 gånger ;) men det var nog mer på grund av galet röj som gjorde kläderna varma än fåfänga ;) så sjukt, sjuuuuuukt bra! ja längtar till dom kommer tillbaka och hoppas då att jag får höra see you soon live! tror jag fortfarande har gåshud faktist :) kram madde

2009-08-23 @ 22:53:25
Postat av: Carro

åååh va jag är avundsjuk!!! hoppas det var helt otroligt underbart!

2009-08-23 @ 23:25:03
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0