1-års dag i dag!!!!

Jihooooo...mitt i det mörka så kan jag konstatera att det i dag är exakt ett år sedan som jag valde att lägga ut mitt liv i denna blogg. Fröken fräkens hörn startade och det har varit ett roligt år med massvis av skrivande som har varit fyllt av glädje, ångest, tårar, svek, skratt och allt annat man kan tänka sig. Kag älskar att få ner mina tankar i text och  jag har enbart sett det som nyttigt att jag gjort detta. Jag vet egentligen inte vilka som läser detta och det gör inte så mycket så länge det inte drabbar min omgivning...för en text kan alltid tolkas på olika sätt och då jag skrivet direkt ur hjärtat så kan det lätt bli fel ibland. Om ni undrar något, fråga mig gärna, jag svarar gladeligen!!!

På slutet har det inte duggat tätt mellan inläggen och mina tips som jag brukar dela med mig av har inte ens existerat. Men jag ska försöka ta lite nya tag och kämpa på, klättra upp några pinnar på stegen så att jag får huvudet ovanför vattenytan och andas igen. När det har skett så kommer jag återkomma till lite roligare inlägg...hoppas ni orkar härda ut och titta in här med jämna mellanrum.

Jag tänker på er, de lovar jag...
Puss o kram

Grattis på födelsedagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0