Tack och god natt!!

Nu ska jag krypa i säng efter en trevlig kväll.
Thomas och jag har lagat lite mat och kollat på Greys.
Stackaren avskyr nog det programmet
men fick plågas för att få lite mat av mig;-)

Annars har det inte hänt mycket.
Jag och Grynet har promenerat lite i solen...
annars nada...
Har en huvudvärk som lurar
så jag måste skärpa mig med vattnedrickandet.

Fick reda på en sak i dag som gjorde mig ledsen
och glad på en och samma gång.
Men det bekräftade i allafall att min magkänsla
talade sanning häromdagen när jag tog mitt beslut för själen.
Hade jag inte gjort det hade jag kunnat bli sårad.
Men tack och lov så är jag en klok tös
och kan garantera att det där leendet inte har någon inverkan på mig längre.
Det dog i samma ögonblick som jag fick dessa uppgifter.
Så nu kan jag leva vidare och känna mig lite extra stolt över mig själv!!!

På lördag så ska vi ut på arenan
och det kommer åtminstone en som man kan titta på....
det har jag försäkrat mig om i dag;-)
Ser fram emot lite party...behöver det=)
Nu är det dags för min skönhetssömn!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0