Short...

Mat/Frukost intagen.
SKa in i duschen om några minuter.
Har utbildning nu på eftermiddagen
så det är bäst jag hinner gå med Grynet först.
Tror hon får ligga hemma och lyssna på radion.

Har kört gamlen i dag.
Väldigt lugnt med lite backträning.
Han var hur stark som helst men vi hade göken med oss
så det blev bara en vända upp på berget.

Solen skiner ute.
Men jag kan lova att det är ganska så friskt i af.
Var stenhårt i backen ute på heden då det fryst på riktigt i natt.
Men på fredag kommer värmen.
Jihoooo!!!!

Tog ett beslut i går kväll som jag ska berätta om lite senare i dag.
Känner mig stolt då det innefattar känslor.
Men tills dess...ha en bra dag!!!
Kramar


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0