Resumé från söndagen.

I söndags efter min enda timme av sömn
så for jag efter en dusch till Borlänge.
Där inhandlade jag paket till Zigge som fyllde 63 år.
Blev en skiva med mysiga Sofia Karlsson.
När det var klart så åkte jag till Hedemora och Hamre.
Kollade på Linda som red för Ulla.
Såg riktigt fint ut och de är så duktiga tillsammans=)

Sedan hem till min kära mor
där jag hade sån tur att hon gjort potatisgratäng coh kassler.
Mums!!
Intog ett rejält lass och sedan kom min syster och vi for till Vinkelboa.
Fikade med Zigge och snackade skit...
min mage stod åt alla håll o kanter.

Hem till mamma en sväng
för att hämta hennes bil och for till Säter.
Hälsade på Hjördis
vars goa man Åkes begravning var i fredags
men jag kunde tyvärr inte närvara.
På plats fanns även Barbro och Teuvo
som jag inte träffat på tre år så det var ett kärt återseende.
Så mysigt att träffa dem alla!!!
Förstår inte att det ska gå så lång tid mellan gångerna.

Innan jag kröp i säng så åt jag lite pizza tillsammans med Thomas.
Han var så gullig och lagade egen så jag bara kunde slå mig ner och äta.
Och gott var det!!!
Sedan dök jag i säng när jag kom hem...
trött som en tok...
så nu blir det lugnt ett tag så min kropp får en chans att reparera sig.
Men det är så här det blir när man inte lyssnar på kroppens signaler.
Nu har jag lärt mig det...

Dags för lite rester nu...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0