Lång fredag i dag...

Långfredag i dag.
Den dagen har jag alltid som ett kärt minne
för det var då vi åkte till Borlänge
och hämtade hem min älskade gumma Alice.
Det kommer jag aldrig glömma.
Jag vet inte vilket år det var men kan det varit 1992?
Det är i allafall den bästa dagen i mitt liv!!!!

I går hände inte alltför mycket.
Jag tog en långpromenad med Thomas och Ola.
Fick ett påskägg bestående av M&M´s...mums!!
Och på kvällen fick jag ett efterlängtar besök.
Trevligt som tusan och jag hoppas det kommer att ske fler gånger.
I vilket fall som helst så är du varmt välkommen.
Kollade hockey och myste i soffan med lite ostkrokar, morötter och dippa....
kan inte bli så mycket bättre.

I dag är det inte mycket planerat.
Eventuellt gokart i eftermiddag om min migrän ger med sig.
Det hoppas jag verkligen att den gör för solen skiner ute
och det skulle vara så himlans roligt att få leka lite;-)

Nu blir det och bädda ner sig igen...
Glad Påsk!!
KramLång fredag idag

Kommentarer
Postat av: Nina

Önskar dig en trevlig resa till Blåkulla och hoppas att du har hunnit polera kvasten...(det hann inte jag...så jag har rumpan full av stickor)...vi syns väl kanske där...om vi missar varandra så hoppas jag att du får en trevlig påskhelg... ;o)

2009-04-12 @ 19:03:23
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: Nina

Va lustigt för 4 år sedan på långfredagen så hämtade vi Ludde ifrån Borlänge...hahaha... det verkar som att långfredagen är en perfekt dag att hämta hund på...vi hämtade honom en vecka senare än när man fick för vi flyttade precis i samma veva...föresten vi var i Borlänge nu i måndags och trimmade Ludde hos sin uppfödare och det var då vi fick träffa småvalparna... Ha D så bra kramar

2009-04-15 @ 21:20:38
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0