Kort men innehållsrikt.

Solen skiner.
Men det är lite mörkt inombords.
En som står mig nära mår inte bra.
Förhoppningsvis så kommer det att bli bättre snart.

Men jag tänker försöka göra det bästa jag kan av dagen.
Så nu blir det Borlänge.
Gå på lite marknad och kanska ta en sväng i Kupolen.
Njuta av solen och äta en glass.

När jag kommer hem ska jag svida om och åka till stallet.
Titta på nytillskottet som anlände till världen i går kväll.
Det blev en pojk.
SÅ nyfiken....

Vill också passa på att gratulera lilla Emma som börjar bli en stor tös nu...
i dag fyller hon nämligen 8 år!!
Synd att jag inte kan närvara men mina tankar finns hos dig:-)

Önskar Er alla en vacker dag!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med fölet!!!Hoppas det mår bra och allt...

Ska hälsa till lilla Emmis från dig med massor av kramar=) Tänker på dig min vän<3

2009-04-18 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0