Hopplös som inte uttnyttjar solen...

Solen skiner och jag sitter inne.
Är man inte hopplös så säg.
Men jag har ingen lust att gå ut.
Inte än.
Tror att jag känner mig lite ensam i dag.
Skulle vilja ha sällskap på min långis med Grynet.
Men som det ser ut nu så röjer det för hon sover som en stock.

Var ute och körde en lugn tur i morse.
Lite kallt men skönt med frisk luft.
Efter det hem och duscha för att sedan i väg på en kurs.
Få se om jag blir någe klokare om vad jag ska bli i framtiden.
Det är svårt men hittills så pekar allt på service yrken för min del.
Vi får väl se...lite spännande är det:-)

Nu ska jag äta min frukost på balkongen.
I lugn och ro....

Kommentarer
Postat av: Nina

Synd att vi inte bor närmre varandra...för vilka härliga promenader vi kunde ha haft...och oj vad voffsingarna skulle få busas då... :o)

2009-04-22 @ 23:28:24
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0