Fäääärdig:D

Två och en halv timme senare är jag nu färdig med min storstädning.
Enda som saknas är mattor som ska in
samt mina soffkuddar som vädras.
Men i övrigt så är det fulländat.
Och det luktar så fräscht av citrus.
Varför kan det inte vara så här rent jämt?
Kanske för att jag är en slarvmajja?

Sitter och drömmer om blommor....
vill ha en blomma i hallen
i stället för mina snostorra ljungar som åker ut i dag...
och sen vill jag ha något på köksbordet...
kanske plocka lite vitsippor för det ändamålet?

Nu blir det frukost i solen...
och förhoppningsvis en trevlig eftermiddag
även fast jag inte har en aning vad jag ska hitta på...

Njut av solen nu...
det ska jag göra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0