Alltiett...

Den här dagen verkar inte ha något sllut och jag är redan trött.
Ska in i duschen nu men har tvingat mig själv att sitta ner och äta lite potatisgratäng med gurka.
Nu ska jag duscha, diska, bädda och dra hem till Thomas för att plocka upp hans lillebror så vi kan gå på hockeyn i kväll.
Ola är uppe på besök från Skåne nu under påsklovet och då tar jag chansen att träffa honom när Thomas ändå jobbar hela dagen.

I morse körde jag fröken och sedan efter fikan så fick Lurven sig en omgång.
Det gick bra men jag tror jag har lera precis överallt.
Ingen större fara då det finns vatten i kranen men det känns lite lortigt;-)

Han nämligen inte duscha efter stallet utan bara hem
och svida om för att åka till Siljansnäs och trimma gumman.
Kommer visa före och efter kort på henne senare.
Nu ser hon verkligen ut som den 8-månaders valp hon är....
så vacker och hennes huvud kom till sin rätt nu.
I juni ska jag flytta ut till Alvik då Pillan ska till USA igen...
och då får jag totalt 7 hundar att leva med i två veckor.
Ska bli så otroligt roligt!!!

Har varit till Göran och pratat mat i dag.
Han förklarade att min trötthet inte kan botas med sömn
då jag gått ur den anorektiska smekmånaden
och nu balanserar på kanten till att gå ner i en ny deprission.
Och det vill jag verkligen inte
så nu har jag ätit lite i af få se hur min kropp reagerar på det.
Förmodligen sitter alla mina problem med sköldkörteln uppe i hypofysen.
Den sänder inte rätt signaler vidare ner.
Få se om vi kan få bukt med det...
jag är mest glad att jag gått ner så mycket i vikt...

Nu måste jag rappa på...
ha en trevlig måndags kväll!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0