Mer önskemål...



...hahaha, man kan tro att jag snart fyller år men så är inte fallet...
 jag tänkte bara berätta i fall att tomten tycker att jag varit snäll i år:-)
(såklart jag är en snäll flicka;-))


Modell Classic Carrie,fast självklart vill jag ha mitt eget namn ;-) hahahahahaha!
Som kedja tror jag att jag vill ha Box chain eller Cable chain...1250:-

När jag var yngre så fick jag ett namnhalsband av min far som dessvärre gått sönder och ett flertal guldsmeder har meddelat att det tyvärr inte går att laga...besviken men önskar mig nu ett till. Jag har i allafall kvar det jag fick av min icke nu förtiden närvarande pappa, det är skönt att ha något som är fint i minnet.








Armband, Love-Cherish-Devotion, 186:-




Armband, Basic cham, 186:-

Alla produkter kommer i från www.supastar.se .
kom i håg att tänka på att det tar ett tag att tillverka halsbandet så att du inte förväntar dig det i brevlådan i morgon bitti. Hur är det man bbrukar säga...den som väntar på något gott väntar alltid för länge =)
Sov gott!!!!
*Kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0