Titta, titta, titta...

...vad jag har hittat!!



Kolla in klänningen, utmärkt tll stövlar, strumpbyxor och kanske en kofta...
Den blir min/din för 799:- på www.ellos.se



Dessa gummistövlarna skulle jag kunna tänka mig nu när hösten anlänt och jag ska gå ut och gå med min lilla sessa i ur och skur. Varför inte göra det och samtidigt vara vädermässigt rätt klädd och se bra ut på en gång?
Kostar 299:- och även dessa hittar du på ellos.se

Ok, jag ger mig. Nu ska jag gå ut och gå, inga fler ursäkter;-)
Jag har nu stängt ner alla fönster på datorn och ska nu gå.

See ya later!




Kommentarer
Postat av: Emma

riktigt snygg klänning.. skulle klä dig perfekt!!! puss puss

2008-09-15 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0