Stockholm i morgon!!!

Nu har jag bestämt mig. När mitt humör är så bra så ska jag passa på att att mig  utanför leksands kommungräns. Imorgon bitti klockan 07:10 tar jag och sätter mig på tåget till storstaden. Det ska bli skönt och jag ser faktiskt framemot det enormt mycket även om jag inte är ett dugg sugen på att kliva upp så förbaskat tidigt. Men det är väl så att jag kan slumra på tåget hoppas jag. Ska inte glömma en bok och mp3 spelaren.Tänk att behöva lyssna på någon som snarkar hela resan...
T kom förbi en kort stund, antagligen för att kolla så att allt var bra och att jag ätit. Och de hade jag. Han är så snäll att jag inte tror han är medveten om det själv:-)
Jag älskar dig!
Och nu ska jag krypa i säng som jag lovade dig!
*Pusspuss*

Ps.Jag lovade ju att berätta om min vän, men jag tar det antingen på torsdag eller i morgon natt när jag kommer hem. Det kommer! Ds
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0