Söndag.

Jaha, då är det alltså söndag. Och jag har nyligen kommit ut ur duschen. Nu ska jag bara fixa håret och sedan försöka ta en liten promenad. Solen skiner inte i dag tyvärr men jag tror att det är sådär höstmysigt ute:-)

I torsdags gjorde jag en äppelpaj på kvällen och den smakade mumsfillibabba. T sa att den var godare än äppelpajen dom har på hans jobb och den är gjord av en person som är utbildad till att göra just sådana saker. Så lite mallig blev jag trots allt.



Ogräddad äppelpaj a la Ullis!!




Ett försök att föreviga att det var jag som gjort denna pajen, helt på egen hand.
Kan själv...;-)

Vi klämde i oss hela pajen själva. Dessvärre blev de köpe vaniljsås då det inte fanns varken grädde eller vaniljstång hemma. Men det funkade bra ändå.
Gjorde ju även mina egna köttbullar på 1kg färs och det såg ut så här innan stekning:



Åt mina första i förrgår och det var riktigt bra bullar...
återigen, Kan själv:D


Nehepp, nu ska jag fixa mitt hår med mina nya mackapär.
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0