Psst...

I går när vi var ute i solen och lekte jag, T och Grynet så passade jag på att ta lite kort innan mitt batteri dog. Men visst är hon fotogenique...



Lilla Grynet 9 veckor gammal.

Hon följer vart steg jag tar och går gärna i mina fotsteg när jag tänkt använda dem men än så länge har ingen olycka hänt. I dag när vi strosade längs med strandpromenaden höll hon på att fälla mamma men som tur var har mamma bra balans och lyckades hålla sig uppe på fötterna. Och det söta är att Grynet inte har en aning om att hon går så vingligt fram...hon ser något intressant på vägen och måste självklart kolla in det, annars kan man ju missa något viktigt;-)

Vi tränar rumsrenhet, lite sitt men bara lätt samt att komma på inkallning. Försöka få henne att lyssna till sitt namn och såklart uppfatta det som något positivt. Sakta men säkert ska vi ta träningen som jag faktiskt ät nervös för. Tänk om jag gör fel. Men det får vi verkligen hoppas att jag inte gör. Det kommer att bli bra!!

Nu är det dags för det sista målet mat.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0