Nytt smink...

Här kommer lite av det sminket jag köpte när jag var i Stockholm i onsdags. Allt är inhandlat på COW parfymerier av den underbart trevliga Wenche som hjälpte mig för att få den perfekta maken till min hud, mina färger och förutsättningar. jag som alltid tyckt illa om min hud och drömt om en felfri fick enormt mycket beröm för min släta hud och att den var genomskinlig. Hon visade mig att jag inte ska använda så täckande make up utan låta min hud lysa igenom. Tack för det tipset! Nu ska jag sluta täcka över min hud så mycket och försöka lära mig att få det som perfekt som proffset:-)





Vincent Longo Liquid Canvas Healthy Fluid
440:-




Vincent Longo Day Play Blush i färgen Temple Peach
350:-


Vincent Longo Lipstain Lipstick SPF15 i färgen Love Toast
230:-



Laura Mercier Under Cover Pot
310:-



Laura Mercier Foundation primer
300:-



Laura Mercier Eye Basic i färgen Flax
270:-

Hittills har min egna försök blivit helt ok. Men jag antar att det kommer bli bättre med tiden:-)
Alla priser ovan har jag plockat i från www.cowparfymeri.se , så vitt jag minns det så är priserna lägre när man handlar direkt i butik, dock är det ju väldigt smidigt nu när man har en bit att åka och vet vilka nyanser man ska använda.

Kan verkligen rekommendera ett besök på Mäster Samuelsgatan 9 i Stockholm!!
*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0