Kväller igen...

...det blev målning hemma hos T i dag igen. Dessvärre tog färgen slut så jag kunde inte måla bordet men tre stolar är nu helt klara och ska bara torka. Så måndag morgon bär det av till färg affären för att införskaffa lite mer färg till de sista två stolarna samt bordsskivan lager två. Ska bli så roligt när det blir klart och kan fixa så det blir snyggt i köket. Efter det så blir det byrån i hallen som ska få lite färg på sig. En liten make over vilket behövs när man inte är ett direkt fan av "träfärg" blandat med annan "träfärg". Funderar på om inte beige eller ljusgrått skulle kunna passa T.

Innan jag knatade hem till T(som var på jobbet) så tog jag en impulsiv liten promenad då det var sådär höstigt kallt i luften. Kunde inte låta bli och som tur var hade jag kameran med mig så jag fick lite kort med mig hem men det får dokumenteras i morgon. T beslutade sig för att sova hemma hos mig vilket betyder att han vill att jag ska hoppa i säng nu. Positivt är att han överlevde dagen och den blev inte fullt så illa som han fasade i går. Men trött är han så tänkte vara lite snäll och ge honom en ryggmassage med avslutande ansiktsmassage, sen sover han gott!!!

Nu är det 6 dagar kvar...det minskar!!!! Och jag är tok nervös...kommer skallra tänder på fredag vid 14-tiden...hahahaha.





En underbar bild på mig & T.
Jag älskar dig!!!

Nu är det dags för mig att vara en snäll och gullig flickvän!!!
Sov sött!!
*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0