Jag ska bli miljonär och gud.

Jag har kommit på det! När jag nyss hade mitt lilla städdamp så kom jag på att jag ska bli miljonär så att jag inte behöver vara orolig för pengar men ska samtidigt inte slösa dem. Bara ha en försäkrad framtid. Sedan ska jag bli gud och hjälpa människor inklusive mig själv så att man inte har så mycket motgångar på en och samma gång, vad tycks om det? Hahaha, det skulle vara något;-) Men seriöst så ska jag försöka ta mig i kragen och ringa till min hyresvärd i morgon och säga som det är, det kan liksom inte bli mer fel än det redan är...
Wish me luck...

T har kommit hem från fikan nu med sina vänner. Jag vet inte om jag har några riktiga vänner och det känns ganska tragiskt. Ingen som bryr sig om mig nu när jag mår dåligt i allfall. Tror jag är en sådan människa som folk umgås med för att jag får dem att må bra och sedan när jag inte orkar det en period så är det ingen som finns där för mig. Ta mig inte bokstavligt på orden men hon som jag trodde skulle finnas här gör det inte men en person som jag bara trodde bara var en bekant har brytt sig på ett underbart sätt. Jag gillar henne, har så alltid gjort och kommer att ställa upp för henne så fort hon behöver mig.
 Det gör lite ont inombords att inse men tiden läker alla sår och så även för mig.

Nu ska jag sluta vara bitter och ledsen, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0