Ja...

...vi tog oss ut. Gick en ganska lång promenad ner på strandpromenaden och njöt av solen. Den kom fram i dag också för att värma våra själar. Jag blev så glad.
Hoppetossan orkade dock inte gå hela vägen men det var förståeligt och lätt åtgärdat.

När vi kom hem och hade placerat oss i soffan inför Top model/Idol så kom T hem helt oväntat. Irriterad men inte på oss tack och lov. Vi kunde andas ut och var glada att han var hemma.
Jag har gått och varit sugen på pannkaka hela dagen och när han kom hem såg jag min chans att få hem lite varor i från affären. Kan inte gå dit annars på dagarna då det känns så där att ta med sig Grynet.
Ganska nyligen åt vi alltså kvällens mat. Ulrikas pannkakor. Smakade mycket gott och slank ner fint i lilla(stora) magen.

Den 12 oktober har vi preliminär bokat att åka ner till Stockholm och gratta Björn. Jag, mamma, Zigge och så klart lilla Grynet. Ska bli roligt med en liten dagsutflykt med nära och kära. Har faktiskt inte sett Björns och Elins lägenhet ännu...har alltid jobbat när mamma och Zigge varit ner. Men bättre sent än aldrig:-)

Vet inte vad jag mer ska berätta idag...ganska trött nu. Inte van att vara matte än.

Såg precis en film som jag sett flera gånger...White chicks som gick på kanal 6 nu i kväll. Första gången jag såg den var när jag jobbade i Hafjell, Norge. Grymt roligt, love it!!! Tror det är första filmen jag och T tycker är lika bra, hahahaha...jag är annars lite för tjejig i min film och seriesmak...

Nu ska jag faktiskt göra mig i ordning för sängen...

Dröm sött!! Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0