Hmmm.

Sol i dag igen! Yippie!!
Vad är detta...helt fantastiskt men man blir ju nästan chockad. Hela sommaren väntade vi på sol men hade ingen större lycka, tack och lov att den kommit nu så man får lite D-vitamin i kroppen. Man blir ju så otroligt glad. Snart borde kära mor vara på ingång också. Jag har hittills hunnit vara duktig i dag, diskat, snabbstädat, fixat mig själv...sånt som annars är en självklarhet men just nu är ganska tyngande saker. Har t.o.m. gjort min läxa. Vet ju med mig själv att jag ätit ruskigt dåligt men bättre det lilla än inget alls :-)

Grynet somnade precis. Typiskt. Jag som tänkte att vi skulle gå ut och njuta av solen en stund. Man måste utnyttja den så mycket man bara kan nu. Vet aldrig när den försvinner igen.

Nu kom mamma så vi ska umgås innan jag ska i väg.
Ha en underbar dag!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0