Gott!

En promenad så här på lördagskvällen har varit jätteskönt , inte så mycket folk ute och massor av frisk luft. På något sätt känns det konstigt att inte festa en lördags kväll som m¨nga andra och som jag gjorde för några år sedan. Kan ibland kännas ensamt men samtidigt så tror jag att det passar mig väldigt bra just nu i livet. Vi gick bort till biblioteket där hon fick vara lös på gräsplätten och hon följde mig hela tiden. Vi gjorde lite lätta kontaktövningar och det gick mycket bra. Det är ju så viktigt att man inte tränar för mycket när de är så här unga...kommer ju inte ihåg så mycket...men det kommer:-)

Nu sover hon vid mina fötter, sååå söt!!

Kanske lite popcorn nu*kurrar i magen*...smaskens;-)
*Kramar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0