Ett litet steg på vägen...

...klappar mig på axeln då dessa bilder är från min målning av andra lagret med färg på stolen samt ytterkanterna på bordets undersida...
Det kommer att bli så fint med det färdigmålade bordet tillsammans med stolarna och förhoppningsvis ny färg i köket...ska ge på förslag till mörkt chokladbrunt eller kanske grått...men är någ mer för den brun/beiga sidan...






Den här fina ljuslyktan har jag fått av min söta vän Anna på min 25 års dag i somras.
Om jag inte minns fel så kommer den i från Indiska.
Den är så himla fin, jag älskar den...




Nu ska jag försöka knapra i mig en knäckemacka och lite te, yummie!
*Sköt om Er*






 


Kommentarer
Postat av: Anna

åh, vad kul att du gillade den!! Själv blev jag hel såld å ångrade att jag inte köpte en själv... fast hade jag kommit hem med ytterliggare en ljuslykta hade martin nog bara skakat på huvudet.. =)

2008-11-04 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0