Eleven.se

Ohhhh, jag glömde nästan...jag fick hem mitt paket från eleven i går men orkade inte hämta ut det så i morse plockade jag upp det på väg från måleriaffären. Och paketet innefattade detta:




OBH Nordica Artist Wave Maker

I morgon ska jag testa om det blir bra, kommer säkert att ta gott om tid då jag har så himmelens tjockt hår mendet gör inget. Har ju ingen brådska;-)




Lite parfym till håret. Aquolina´s underbara doft "Pink Sugar"

Älskar när hår doftar gott och det gör det med denna, luktar som godis, lite sött och omtänksamt.



Och detta är kompisen fast i EdT form.

Nu kommer jag att dofta underbart och doften passar mig superb. Blir alltid lika glad när jag luktar på denna doften. Man vill bara äta upp, fast ändå ha kvar;-)
Kommer förhoppningsvis se ut som en prinsessa i morgon och om inte så kommer jag i allfall att dofta som en, hihihi...

Väntar med spänning på morgondagen!!
God Natt!
*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0