Det funka, yippie!!!!

Jag som inte trodde att det skulle fungera då mitt inlägg aldrig registrerades men nu efter jag kollat på tv...
så var det bara där *2...men det är bättre än inget!!!
Hihihi, nu blev jag superduper glad!!!

Och utöver det så lyckades jag efter många om och men få tjejen att göra det hon ska ute och nu ska vi krypa i säng.   Har haft en tjejkväll vi två;-) och kollat på Idol och Desperate housewives. Jag tyckte att det var rätt killar som hänger kvar i tävlingen sedan kvällens röstning i Idol. Det gjorde Ni bra svenska folket!!!
Ja, jag vet att man måste vara med och rösta för att få gnälla men jag går emot det just nu.
När jag får lite bättre ekonomi så ska jag, lovar!!!
Desperate bestod av nya intriger och hemligheter som alltid;P

T har fortfarande inte kommit hem så jag antar att det går bra. Eller så har de bara trevligt.
Killen behöver ju inte sova lika mycket skönhetssömn som en annan.

Grynet lever loppan här och springer runt som en galning. Låter som att hon kommer döda sitt gosedjur The rat snart;-)

I morgon hade jag tänkt lägga in lite info och bilder om Grynet...för Er som är nyfikna...

Och tack för Era kommentarer!!!

Sov gott!!!
Kramar

blommor18.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0