Daydream.

När jag fick mitt paket från Eleven.se så glömde jag faktiskt  att berätta om en sak till som jag köpt. Och det var en denna sovmasken(eller vad man nu ska kalla den) från Daydream.



Den är så underbart söt så jag bara var tvungen att ha den och har nu sovit med den en natt. Otroligt skönt att det blev helt mörkt dessvärre så sov jag inte så superbra den natten men det tror jag inte hängde på masken precis utan snarare på alla tankar som virvla runt i mitt huvud om allt och inget.
Ska använda den några nätter till sen kan jag göra en liten utvärdering.
Jag kan tänka mig att det är otroligt bra för ögonen att det blir totalt mörker för då kan de slappna av helt och hållet, vilket måste resultera i att hjärnan också kan slappna av på ett helt annat sätt.
Någon annan som har erfarenhet av att sova med "mask" för ögonen??
Blev sömnen bättre eller sämre? Mer utvilad osv?

Om jag mot förmodan inte skulle vänja mig så får jag väl använda den när jag reser åtminstone. Då reser jag åtminstone snygg:D

*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0