Adem. Lugn inombords.



Adem - Launch yourself

När jag bodde i Göteborg min första vända i Kortedala delade jag lägenhet med en tjej som hette Josefine. Hon visade mig en helt ny värld av musik som inte spelas på radion. Mina vyer var inte så vidgade inom musiken då och tack vare henne så lärde jag mig mer.
Jag fick en skiva av henne. Adem - Homesongs. Helt underbar skiva och jag kan lyssna på den i timtal. Gärna nu på hösten upprkupen  i min soffa med en kopp te...

En varm rekommendation.
Låten ovan kommer från Adems andra album Love and Other planets.

Kram




Kommentarer
Postat av: mia

Tjejen, du får komma o hälsa på när du vill, köket blev iaf bra :) skönt me lite omväxling :) vill du komma bara o höar av dig :)annars tar vi de en annan dag skulle vara kul o se dig! kramar

2008-09-23 @ 15:05:23
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0