10 dagar kvar...

Glömde skriva en sak...kan tiden gå långsammare än den gör?? Vill att det ska vara den 19 september nu så att jag äntligen får åka ner till Stockholm och hämta hem min lilla ängel!
Åhhh, jag längtar sååååå mycket!!!!!!!
Det känn som en hel evighet men jag fixade i af offerten på försäkringen i dag då jag inte kan teckna den för att lilla sötisen är inte vaccinerad och ID-märkt ännu...
 Har dessvärre inga små bilder på henne ännu, hoppas att Inger eller Anders har lyckats ta lite bilder som man kan få ta del av från den här tiden då jag inte varit delaktig dagligen. Valparna växer ju så att det knakar så jag kan tänka mig att det har hänt lite sen sist jag höll henne i min famn.

Imorgon ska Thomas och jag förhoppningsvis åka i väg och handla lite hundgrejer, skulle vara så mysigt att få börja göra i ordning här hemma. Dock vet jag inte om vi ska byta lägeneht på en gång för jag blir så nervös och stressad av detta med min hyresvärd, som glömt av att skriva in djurförbudet i kontraktet.
Blev så arg på mig själv som ringde och frågade för hade jag inte gjort det så hade kontraktet varit på min sida.
Ska sluta att vara fröken duktig hela tiden, det bryter mest ner mig.

Hoppas det löser sig med lägenheten nu så att man kan släppa det och sen att jag får lite bilder!!!
Vill ju beskåda den lilla som förmodligen kommer att bli en riktig buse här framöver;-)
*Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0