Val i väster.

Om 20 dagar är det val i landet åt väster.
Jag tror inte att det har undgått någon egentligen.
Jag är inte så himmelens insatt.
Jag vet att det står mellan Obama och Mccain. Och mellan deras fruar, Michelle Obama  och Cindy Mccain. Tydligen så ska fruarna även ha debatterat mot varandra.
Känns lite konstigt men visst det är ju dem som står närmast presidentkandidaterna.

Jag tycker att det är så hemskt med denna smutskastningen som börjar så fort det är dags för val.
Fast det kanske måste ske för att det ska bli rätt person som vinner.
Men är inte det konstigt? Ska det inte vara den med bäst värderingar?
Jag som person är ju ganska naiv och blåögd och tror gärna mer gott om människor än man kanske ska...

Visst kanske de är många onda själar där ute men vinner inte de goda?

Hoppas på det bästa för Usa´s skull.
Vad tycker Ni? Vem vore bäst som den näste presidenten??


Foto: Lm Otero/AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0