Vad göra?

Jag vill göra saker men vet inte vad jag ska göra.
Och vet inte hur mycket min kropp och mitt psyke klarar av att göra.

Vi har varit ut på en till promenad på en timme ungefär.
Det låter ganska mycket men tösen står still ganska mycket av den tiden. Hon spanar in människor, djur och natur. Skulle faktiskt vara roligt att få veta vad hon tänker på...

T är i duschen. Han har tränat. Och när han kom hem så ställde jag en fråga som gjorde allt fel.
Nu vill jag bara gå ut men gumman sover. Orkar inte med min förvirrade hjärna. Blir knäpp på den.
Nu börjar jag förstå hur utarbetad den egentligen är. Jag är sjukskriven för att jag är sjuk.
Synd att det bara tagit mig 3 månader att förstå det...

Photoshop Teddy Bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0