Spontant.

Jag mobilbloggade i dag när jag var ute men det inlägget har dessvärre
 inte publicerats.
Snacka om att jag är besviken.
 Vi hade otroligt mysigt, jag och Grynet och hoppas att det kommer snart.

T förgyllde min kväll med att helt spontant
ringa i från sitt jobb för att snacka lite skit.
Blev så otroligt glad, trots att han nog kommer komma hem toksent i natt
 för att det är fyra personer från Frankrike som ska äta avsmak
och kommer efter klockan sju någon gång...
Så det kan bli hur sent som helst.

Jaja, han är ledig i morgon...och måndag+tisdag.
Jag har en plan och det är att försöka åka bort någon av dagarna
så han känner sig helt fri.
Han är det annars också men jag tror att just nu känner han ett ansvar
 inombords och därmed lite låst.

Sedan har jag lite andra grejer som jag filurar på...men...
det är inget som jag kommer berätta om än på ett tag!!

Sugen på godis och tjejsnack men dessvärre ingen att dela kvällen med.
 Lite trist.
Så fort jag är frisk ska jag ut och leta vänner.
Någon finns där ute som vill vara min vän...det vet jag!!

Kanske du vill vara min vän??

blommor_i_handensv.jpg

Kommentarer
Postat av: Emma

jag är gärna din vän om du vill vara min vän!! kramar

2008-10-20 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0