Turbo.

Jag kan inte förstå hur snabbt veckorna går. Rena turbofarten.
I går är det en vecka sedan jag var i Stockholm och
det känns helt otroligt måste jag säga.
Vad har jag gjort denna veckan egentligen??

I förrgår fick jag brev i från försäkringskassan.
Mitt ärende ligger under utredning nu.
Är nervös, mina sparpengar räcker endast denna månaden ut,
sen är jag bankrutt.
Om jag inte får ersättning, hur gör jag då?
Jag lär knappast få något lån på banken så...ja...det är bara att hoppas.
Håller tummarna!!

I dag började vi med en riktig långpromenad. Tvingade mig själv!
Skönt.
Solen ligger precis bakom de tunna molnen och värmer. Vinder fläktar lätt.
Grynet började med en sittstrejk men efter lite tid i min famn
så valde hon att gå själv.
Hela strandpromenaden gick tösen lös och var jätteduktig.
Tränade lite sitt, varsågod, inkallning osv. och det gick mycket bra:-)

Nu har vi bänkat oss i soffan.
Lika trötta båda två då det varit mycket gnällande i natt.
T såg sliten ut när han åkte till jobbet. Stackaren.

Hoppas ni får en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: madde

Jag och malte gick och njöt av höstsolen nu på fm, tänkte på dig och grynet då faktiskt..ifall ni hade velat följa men då hade vi redan gått halvvägs!



kram!



föresten tack för dom gulliga orden om min blogg!

2008-10-17 @ 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0