Torsdag.

Vi har varit ute på vår morgonpromenad.
Skönt trots att det regnar.
Nu försöker jag få Grynet att sova då hon är sjukt övertrött.
En hundvalp ska sova ca 18 timmar per dygn.
Det gör inte min tjej men vet inte hur jag ska övertala henne:-)

I dag kan jag inte avgöra om det blir en upp eller ner dag.
Känner mig nedstämd. Skulle behöva färga håret, duscha och städa.
Ja, och så ska vi till posten också. Fick hem ett paket i går som var i från H&M. Vantar, polotröja och en killhuvtröja...? Den sistnämnda skulle vara en...mössa! J
ag undrar vad det är för packare som har klistrat på en vit mösslapp på en grå stor tröja??
Hahahaha, vilket skämt. Men i dag ska vi skicka tillbaka tröjan.
Vill ha min mysse!!!

I förrgår när jag och Grynet var på promenad plockade vi en supersöt bukett med klöver som står inne i köket just nu.
Kan visa bild lite senare.

Nu ska jag nog krypa ner och försöka sova lite till. Konstant trött.

Bild från Lexington.

Ha en bra dag!!!
Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0