Torsdag.

I går fyllde min vän Maria år.
Hon blev ett år äldre...och jag hoppas verkligen att hon hade en superbra dag trots att hon var tvungen att jobba.
Och snart har hon säkert ett nytt jobb som hon önskat. Hoppas, hoppas, hoppas!!

I dag är det torsdag hela dagen.
Har ingen aning om vad vi ska hitta på.
Jag är sjuk...lite feber, halsont samt huvudvärk. Vet inte om det kan kallas att vara sjuk...men krasslig är väl godkänt.
Har några missions som jag måste genomföra. Dock inte så krävande så det ska nog gå bra.
Ska posta ett brev...
Ringa om en valpkurs...
Kolla över mina matvanor...
Hämta posten...

Säkert något mer men det kommer väl efterhand.
Nu ska vi mysa lite på soffan jag och tösabiten.
Kanske ska skriva ner lite om min terapi i går också...
Ha en bra dag!!
Kram

Kommentarer
Postat av: mia

:) här är de jobb som vanligt, men ja hade en helt ok dag igår :) hoppas att de går framåt sakta men säkert för dig! måste komma ut o hälsa på någongång ju :) kramar

2008-10-16 @ 20:17:16
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0