Tack.

I dag har jag och Mia träffats.
För första gången på hur länge som helst.
Och jag är så glad att vi tog oss tid.
Insåg ännu mer hur mycket jag saknar dig vännen!!

Vi snackade mest skit och Mia packade lite grejer.
Rensade bort sådant som hon inte behöver längre/gammalt...
hehehe, typ ett dussin läppglans;-)
Precis som det skulle se ut om jag började gå igenom my stuff...

Jag tittade dock mest på...
svårt att rensa när jag inte vet vad som ska vara kvar...
men jag hjälpte till att packa bilen i allfall:-)

Otroligt roligt att se dig vännen...
och mitt mystiska paket var hårprodukter!!
Äntligen, nu kan jag tvätta håret igen...
var ju någon vecka sedan sist.

Moahahahaha, nej ja skoja bara.
Det var faktiskt i går!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0