Surt och tack!

Att stå och betala för en lägenhet som inte används känns som att kasta pengarna i sjön. 
Jag och Grynet kommer precis därifrån. Från min andra, gamla lägenhet.
Har vridit ner värmen på elementen och hämtat ytterliggare lite prylar och kläder.
Tyvärr känner jag mig fortfarande som inneboende här hos T.
Det tär på mig inombords även om jag vet att vi klarar av det.
Vi båda älskar ju denna lilla varelsen som kommit in i våra liv.
Jag försöker att inte tänka på att jag just nu inte har något riktigt hem, vi får se hur länge jag orkar bita ihop.
T gör allt han kan för att  jag ska trivas men tror inte att han riktigt förstår hur det känns.
Jag var ju så glad över min alldeles egna lägenhet och sen blir det så här rörigt.
Just nu är lägenheten på Sveagatan enbart en förvaringsplats av mina möbler.
Surt.


Var även ner en trappa när vi var där borta och lämnade tillbaka lite DVD-filmer som jag lånat av Mia, samt nyckeln till hennes lägenhet. Tack så enormt mycket för lånet...jätte gulligt!! Kände att jag inte har något behov av att låna din tv längre då jag inte bor där längre...men tack för den tiden som gått!!!

*Kramar*



 


Kommentarer
Postat av: mia

De är helt lugnt tjejen, ja är ju aldrig heller här längre så du kunde ju ha låna den hur mycket du ville.. :) hoppas på att du har en positiv dag nästa lördag och kan vara me, men förstår om du inte orkar.. ha en trevlig kväll! kramar

2008-10-02 @ 17:00:40
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0